19 stycznia 2013

Reserved


 W ostatnim czasie marka Reserved pokazała swój lookbook na wiosnę/lato 2013. Kolekcja została zainspirowana stylem blogerów oraz kreacjami z wybiegów.Trzy różniące się koncepcyjnie linie –Black & White, Lux Sport oraz Boudoir Grunge - dedykowane są dla różnych osobowości, wszystkie jednak bardzo dobrze oddają najmodniejsze trendy. Twarzą tej kolekcji jest Cara Delevingne,która większość blogerek zna a przynajmniej kojarzy.



The brand recently Reserved showed her lookbook for spring / summer 2013. The collection was inspired by the style bloggers and creations of catwalks.Three conceptually different lines-Black & White, Boudoir Lux Sport and Grunge - are dedicated to different personalities, but all very well reflect the hottest trends. Face of this collection is Cara Delevingne, which most bloggers know or at least associate.


























Podoba Wam sie ta kolekcja?
Do you like this collection?
Zródło
                                                                                           

100 komentarzy:

  1. podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kolekcja! śliczne sweterki i dżinsowa kurtka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19/1/13

    świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool post! My favs are the long black jeans outfit and the dress with the black lace pettycoat and bag! All the other outfits are great by the way! x missversatality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj byłem w Reserved.:D Fajna nowa kolekcja.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusze są świetne ;d
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kolekcja - nie mogę się jej doczekać. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie ta kolekcja:) zreszta lubie reserved

    OdpowiedzUsuń
  13. Thats really, really awesome trend.

    Have a great weekend, sweety!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ostatni stój.. najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  15. SO MANY NICE LOOKS
    XOXO MINI NUNI

    OdpowiedzUsuń
  16. So many incredible outfits! I've never heard of this brand before so I was thrilled to see it on your blog =D Thanks for sharing!

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: sensiblestylist

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19/1/13

    Bardzo mi się podoba. Szczególnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19/1/13

    Część ciuchów z tej kolekcji bardzo mi się podoba ;d
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kolekcja!
    Urzekło mnie wszystko i fajnie by było mieć wszystko w swojej szafie *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja naprawdę jest udana, wpadło mi kilka ciuchów w oko:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your blog ! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    www.ontomywardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne stylizacje *,*

    OdpowiedzUsuń
  24. love Cara!!!!


    http://glamourdrama.blogspot.it/2013/01/new-in-studded-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre ubrania mi się podobają ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20/1/13

    1 i 3 naj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Very amazing looks! I love everything!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię ten sklep. Wpis bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś do mnie nie przemawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochaam Reserved! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cara jest swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Followed like you asked! Your turn to follow back! missversatality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie spoko ;D Biel i czerń połączone razem to są jednak klasyki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna kolekcja.
    Musze mieć koniecznie niektóre z tych rzeczy w swoje szafie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great inspiration; love this collection.

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  37. Niektóre rzeczy podobają mi się, a niektóre nie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. obłędne!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Całkiem ok, choć chyba nie w moim stylu (całe stylizacje, bo pojedyńcze ubrania świetne!) :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Great stuff in these pics!
    Thanks for the comment darling =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi bardzo się podoba.
    W Reserved zawsze mają genialne sukienki *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko bym brała bo wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne stylizacje . ♥
    Kocham sklep Reserved.

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się baaardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie się ogląda ale osobiście nie mój styl. :>

    OdpowiedzUsuń
  47. nawet fajne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  48. nice look xD
    www.okomody.blogspot.com

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam na nową notkęę ! : )

    OdpowiedzUsuń
  50. O jak fajnie inspiracja stylem blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi dear, Thank you for your comment on my blog... ^.^ Now I'm following your blog on Google Friends.. I wish you'll follow me... I'm waiting you on my blog... ;)


    Follow me on:
    BOW OF MOON, Fashion Blog
    Facebook_ Twitter_ Google+_ Bloglovin'_ Chicisimo_ Fashiolista_ Tumblr_ Pinterest_

    OdpowiedzUsuń
  52. Hello dear, it’s always a pleasure to read your posts!! Happy Monda!
    Come back soon to visit on Cosa Mi Metto???
    Win a red dress identical to the one Miranda Kerr wore!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Buon lunedì (: Reb, xoxo.

    *Nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/01/fur-gilet-house-of-harlow-sunglasses.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Moja przyjaciółka przeważnie kupuje w Reserved lub Croppie :D

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna kolekcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I love Cara, she is amazing with everything
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  57. This collection is really cool! I love Cara Delevingne, she’s beautiful and her personality, I believe, is rare in models and yet is so inspiring! Thank you so much for stopping by, hope you have a fabulous week <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  58. Ja osobiście nie przepadam za kolekcjami tej firmy, jakoś nie do końca jest w moim guście, ale tak kolekcja nawet mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubie tą markę !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    pati13xd-onlygirls.blogspot.com - dla dziewczyn ;d

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy21/1/13

    bardzo podoba mi się ta kolekcja ;D
    lubię tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Reserved bardzo się rozkręciło - ubrania nie są najlepszej jakości ale projekty zgodne z tendencjami :)

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowna kolekcja ;)!
    ale najbardziej podobają mi się te biało czarne zestawy
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest kilka rzeczy które przygarnę chętnie z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. I love these photos honey!! <3
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  65. Rzadko chodzę do reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  66. mnie by się przydała jeansowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam Reserved! Często tam kupuję ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy22/1/13

    Nominowałam Cię do zabawy blogowej VERSATILE!
    http://limannel.blogspot.com/2013/01/versatile.html

    OdpowiedzUsuń
  69. kolekcja jest przecudowna ! :>

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolekcja świetna.Mam nadzieję,że uda mi się nabyć cokolwiek choćby podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo ciekawa kolekcja :D . mają teraz tam z nowej kolekcji fajne koszulki myszki micky XD

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam Reserved, a jeszcze widząc tak genialną modelkę w kampanii to już zupełnie! Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Hey dear :) thank you so much for visiting me and your lovely comment <3

    OdpowiedzUsuń
  74. cudowna kolekcja..! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. i like this is collection^^

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy23/1/13

    Świetna kolekcja, szczególnie podobają mi się krój i styl na trzecim zdjęciu. Swoją drogą, czy są to oryginale fotki? I czy to Ty na tych zdjęciach? Ogólnie jestem też zainteresowany modą, i tym, czy ludzie czytają długie posty? Więc bociany górą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23/1/13

      Tk,to są orginalne fotki.
      Nie to nie ja,na żadnym zdjeciu mnie nie ma:p
      Wydaje mi się że to zależy,jeżelim kogos zainteresuje go jakiś długi post,to pewnie przeczyta a jeżeli nie to nie.
      W sumie to chyba liczy się poczatk,aby zainteresowqać i zachęcić do daleszego czytania:)

      Usuń
    2. Anonimowy31/1/13

      O, i tę odpowiedzią zachęciałaś mnie do dalszego sukursu. Ale tak na poważanie, duże kapelusze skończyły się wraz ze śmiercią Bridge Bardott :). Poza tym, skąd to zainteresowanie sztuką mody i życia w modzie? Niech żyją sowy!

      Usuń
    3. Anonimowy31/1/13

      szczerze mówiac to niewiem,tak poprostu wyszlo,w sumie to nie od zawsze interesowalam sie moda,jak zalozylam tego bloga to wydalo mi sie to poprostu wszystko naprawde ciekawe i w sumie tak jest,ogolnie swiat mody jest naparawde ciekawy i fajny,nie obowiazuja tu zadne zasady i to mi sie podoba chyba najbardziej:D

      Usuń
  77. Świetne ciuchy <3


    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. z wszystkimi sieciówkami się zaznajomiłam tylko nie z tą! Aż wstyd:P Kolekcja bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Biała koronkowa (?) sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  80. nono, jak nigdy nie lubiłam tego sklepu, to chyba tam zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super blog :D
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem zachwycona dżinsowa kurtka , ale ze pewne w realu będę one z byle jakiego materiału, więc nie opłaca się kupić :(

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA!
Jeżeli chcesz spamować zrób to w zakładce SPAM.
Pomyśl za nim coś napiszesz!
Nie uznaje "obserwacje za obserwację"
Bądz szczera/-y

Feel free to comment and follow each other.