17 września 2012

Kurtki jesień 2012

Dzisiaj pokaże Wam kilka najmodniejszych modeli kurtek które osatnio królowały na pokazach największych projektantów.

*Skóra
Od kilku lat skóra jest modna, ale tym razem projektańci postawili na  skóre aligatorów.
*Oversize
Pozornie duże ubrania są prawdziwym hitem. Bardzo dobrze wyglądają kiedy są skontrastowane np. z obcisłymi spódniczkami, leginsami.
 *Wzór
Tej jesieni zostaną z nami printy zwierzęce,florystyczne,renenansowe oraz takie które wyglądają jakby dużo się działo.
*Pasek w talii
Modnie będzie teraz nisić kurtki z wszytym paskiem jak i te które przewiążemy paskiem znalezionym w szafie.
*Baskinka
Płaszcze,kyrtki i marynarki z delikatnie rozkloszowanym dołem podkreśla naszą talię oraz uwydatnią biodra.
*Metaliczne
w tym sezonie cekiny możemy zastąpić skory pokryte metaliczną farbą. To tylko po to aby być zauważonym.
*Mini
Kurtki o długości mini  są sexi dlatego że nie zakrywają zgrabnej pupy. Paują swietnie do każdej stylizacji.
*Z futrem
Tej jesieni nadal nosimy futrzane kołnierze i etolki. Modne też beda kyrtki z futrzanymi rękawami.
 
     
Podobają Wam się?




 
 


28 komentarzy:

  1. Anonimowy17/9/12

    jakoś nie jestem przekonana do skóry, ale oversize mi się podoba ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful post, I really love it!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobają kurtki te ze skóry ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre kurtki są dość ekstrawaganckie... Ja preferuję skórzaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają sie szczególnie baskinki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja gustuję w płaszczykach jak długich i krótkich

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne są te skórzane , ale wolę takie klasyczne z ćwiekami < 3
    www.idealne-swiat-nadine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17/9/12

    Great selection of jackets, all of they are awesome :)
    xoxo
    www.girlinsunglasses.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oversize najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne:) Ostatnio mnie kręci baskinka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i freaking love these. they're soooo sophisticated.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe, będzie z czego wybierać tej jesieni

    chciałam serdecznie zaprosić na wyprzedaż koszulek na moim blogu


    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2012/09/for-sale.html

    -tutaj jest kilka wzorów, ale jeżeli któryś bardzo ci się spodoba mogę zrobić egzemlarz specjalnie dla ciebie z nadrukiem innego koloru, który będzie ci odpowiadał, oraz na innym modelu bluzki

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey.

    Nowy post u mnie.
    Zapraszam :):
    flushberry.blogspot.com

    PS: Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne porady! ;)
    Metaliczne? Chyba jednak dla mnie, nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość jest świetna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. interesting post) i like your blog)
    maybe follow each other, sweetie?

    http://matr0sha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18/9/12

    Dużo możliwości :) A moja kurtka spełnia jedynie warunek paska w talii. I jest trochę za duża. Czyli jestem trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks you for your visit dear!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe wzory, ale ja mam juz swoja;)

    obserwuje i zapraszam;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome selection!

    Have a great day!

    Nicole

    www.nicoleta.me
    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  22. szczerze to mi sie srednio podoba, ale to takie pierwsze wrazenie ... pewnie mi się to zaraz zmieni ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. great post, lovely selection
    http://everythingyoucanimagineisreal13.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście blog jak zawsze kocham <3
    ale nienawidze takich stylizacji z pokazów bo są takie nieprawdziwe... ale kto rządzi prawami mody... :D
    http://emiliaaana-about-fashion-and-tours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA!
Jeżeli chcesz spamować zrób to w zakładce SPAM.
Pomyśl za nim coś napiszesz!
Nie uznaje "obserwacje za obserwację"
Bądz szczera/-y

Feel free to comment and follow each other.