24 sierpnia 2012

Szpilki i czółenka


Takie buty wydłuzają nam optycznie nogi przez co wydają się chudsze no i dłuższe. Wiele osób mówi że najlepiej nadają się dla niskim dziewczyn poto aby były wyższe. Wysokie dziewczyny również niszą wysokie obcasy i to nie znaczy że odrazy wyglądją gorzej bo są wielkie. Przedewszystkim takie buty dodają nam dziewczyną kobiecości.









                                                  Podobają Wam się? Nosiłybyście?
                                                  Macie może takie w swojej szafie?
                                                         

                        

42 komentarze:

  1. Ja mam dużo szpilek, lecz teraz przerzucam się na koturny. Jestem niską osobą i ubóstwiam takie buty. Dodają mi pewności siebie i poczucie piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. ;)
    Nosiłabym *.*

    obserwuje, licze na rewanz -- > dream-falled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ja na pewno nosiłabym takie butki ;) Ale niestety jestem jeszcze za młoda... Te drugie od końca i czarne bez palców są naj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka par, ale wole koturny choć mam tylko jedne. Teraz planuje sobie właśnie kupić takie buty jak te przedostatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tezchce sobie takie kupic ale nigdzie nie moge takich znalezc;/

      Usuń
    2. stylowebutki.pl kategoria botki, 2-3 strona :)

      Usuń
  5. Najbardziej podobaja mi się te czwarte od góry :) Moja kuzynka ma podobne, więc czasem się wymieniamy ^^
    niebanalna-konwersacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 od góry i ostatnie mi sie podobaja, ale nie nosze takich;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te w kolorze nude:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buty :P
    Zapraszam do siebie i tutaj : http://bez-komercji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie mi się podobają!ale podziwiam dziewczyny, które biegają w 15cm szpilach, ja raz takie przymierzyłam-ledwo postawiłam kroka, a już leżałabym jak długa pośrodku sklepu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemogło być aż tak zle:)
      ja ostatnio nauczylam sie normalnie chodzic na 10cm i jestem szczesliwa:D

      Usuń
  10. Kocham szpilki, ale są strasznie nie wygodne :P, ale trzeba się poświęcać żeby ładnie wyglądać :).

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są boskie <33

    OdpowiedzUsuń
  12. drugie szpilki są cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez przypadek odrzuciłam Twoją odpowiedź do mojego posta.
    Napiszesz jeszcze raz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog! zapraszam do mnie.
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obs!

    OdpowiedzUsuń
  16. są piękne ,ale jak dla mnie to niewygodne :) wolę niższe ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne . :D
    szczególnie te pierwszy i przedostatnie ;)
    ale ja ogólnie bardziej w trampkach chodzę niż w takich butach ; p
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w niektórych butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne i wg ale musisz popracować nad pisaniem w każdym poście jest co najmniej 5 błędów

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie na opowiadanie o Hermionie i Draco, www.aksmel.blogspot.com Dużo się dzieje, warto przeczytać chociaż jedną notkę, wciąga :) Dużo akcji, jest ciekawie ...i... romantycznie :)
    Wszystkich obserwujących będę odwiedzać i informować o nowych notkach w komentarzach. Proszę zajrzyj. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. gahhh! so many pretty shoes!!!!!!!! have a lovely weekend!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są ! ;D

    + zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/2012/08/elo-d-do-konca-wakacji-zostao-jeszcze.html#comment-form ( ta notka jest specjalnie dla Cb ,na twoją prośbę ;D )

    OdpowiedzUsuń
  23. Są cudowne<3 Szkoda że nie mam takich;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś wybrana do zabawy na moim blogu! Dokładnie to TAG 11 PYTAŃ. Wejdź na mojego bloga, i przeczytaj ten post http://piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com/2012/08/czesc-dzisiejszy-dzien-tak-jak-i-kazdy.html#comment-form , a dowiesz się o zasadach zabawy! Miłego odpowiadania! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Weźmiesz udział w tym konkursie ?
    Z zagadkami ?

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie buty <3
    zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nosiłabym, .!
    ;)
    http://about-this-and-about-that.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cóż jestem jeszcze za młoda na szpilki ale w przyszłości spróbuje, spoko blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne.
    Nosiłabym.
    Nie mam niestety. :(
    Ale kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkiem fajne. ;) Na razie nie noszę szpilek, ponieważ przy moim trybie życia, byłoby to wielce niepraktyczne. :P
    Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty kompletnie nie dla mnie. Mam długie i do tego szczupłe nogi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem wysoka, mam długie nogi.. Nie przepadam za chodzeniem w szpilkach. Mam jedne, czarne czółenka w domu, które bardzo lubię :)
    Obserwujemy ? http://sweet-conspiracies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. trzecie od tyłu; *.*

    mogłabyś wyłaczyc weryfikacje obrazkowa? yłabym wdzeieczna

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie nosiłabym <3

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie są świetne !

    + do jutra można się zgłosić do mojego konkursu z La-Belle.pl gdzie jest do wygrania pierścionek z kolekcji FLY WINGS , więc jeśli jesteś zainteresowana zapraszam = http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html

    OdpowiedzUsuń
  36. jeśli chodzi o obcasy to tylko lity :)

    nowa notka
    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nosiłabym i to bardzo chętnie. ;3 Mam zamiar zakupić lity albo czółenka.

    OdpowiedzUsuń
  38. przed ostatnie są śliczne ^^

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA!
Jeżeli chcesz spamować zrób to w zakładce SPAM.
Pomyśl za nim coś napiszesz!
Nie uznaje "obserwacje za obserwację"
Bądz szczera/-y

Feel free to comment and follow each other.