7 kwietnia 2013

Bershka





Lookbook na wiosna/lato 2013. Proste kroje, wyraźne zarysowane i asymetryczne cięcia. Ważne elementy to warstwy i przezroczystość. W najbardziej dziewczęcej  i słodkiej kolekcji dominują naturalne i delikatne kolory nude i róż. Bardzo widoczne są aplikacje,plisy,kwiatowe nadruki które łącza różne style.
Pod folklorystycznymi motywami i stylem retro prezentuje się miejska kolekcja,gdzie dżinsy i nadruki łączą się.

Lookbook for Spring / Summer 2013. Simple cuts, clearly outlined and asymmetric cut. Important elements of the layers and transparency. In the most girly and sweet collection is dominated by natural and soft colors nude and roses. Very visible applications, pleats, floral prints that link different styles.

At the folk motifs and retro-urban collection presented, where jeans and prints combine.














49 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne. i od razu widać, kto to czuje wiosnę^^
    Pozdrawiam^^



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te shorty są świetne!chce już lato!!:(

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza w tym wszystkim jest deska xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ta torebka holy chic :) No i tak bym chciała jeździć na longboardzie!

    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuchy w tym sklepie są :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kolory nude i róż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe lookbooki! Biel rządzi;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful collection! <3
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful Capes!! I love this collection! Check back soon to see me on Inside Me!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory tylko mi sie podobaja, bo lubie pastele, ale konkretnych zestawow tutaj dla mnie nie widze;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nowa kolekcja bershki jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja nie w moim guście ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w pierwszej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. the clutches are amazing!

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dobre sa stylowki ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj byłam w Bershce i ciuszki ćwietne ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. I want the pants from the last photo!

    OdpowiedzUsuń
  21. idealnie w moje gusta! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, this collection is awesome!!! HAve to take a look at it. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. adore this style.

    http://everythingsalwayssunny.com
    Kristin
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. hi!

    i'm following you now via GFC and bloglovin <33333

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  25. Bershka always reminds me of summer & happy times :)

    Edita
    http://www.pret-a-reporter.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie które rzeczy mi przydały do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te szorty kolorowe fajne sa.:D

    OdpowiedzUsuń
  28. spodenki wymiatają !

    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. może to się wydać niedorzeczne, ale mnie już bardziej w pępku bolało :) byłam w bardzo dużym szoku jak szybko to się stało i poczułam tylko ukłucie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! This is such cool style! I love it!! Hugs from Cali! xx The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Great inspos! :)
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem na tak! Mają świetną kolekcje :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. mój ulubiony sklep:D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. kolekcja robi wrażenie : )

    OdpowiedzUsuń
  37. mi się ani razu nie zdarzyło zahaczyć o nic :)
    przemywałam tylko solą fizjologiczną która kosztuje grosze :0

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA!
Jeżeli chcesz spamować zrób to w zakładce SPAM.
Pomyśl za nim coś napiszesz!
Nie uznaje "obserwacje za obserwację"
Bądz szczera/-y

Feel free to comment and follow each other.